Handelsbetingelser

Handelsbetingelser for webshoppen Gozomo.dk

Gozomo.dk

Bagsværdvej, 2880 Bagsværd
Mail: info@Gozomo.dk

Der tages forbehold for UDSOLGTE varer.

Personlige oplysninger:

Ingen personlige oplysninger der registreres på Gozomo.dk, bliver på noget tidspunkt overdraget, solgt eller gjort tilgængelige for tredjemand. Alle informationer opbevares på betryggende vis, og er kun tilgængelige for betroede medarbejdere hos Bådservice.

--------------------------------------------

Shopsystemet anvender såkaldte cookies til styring af indholdet i indkøbsvognen. En cookie er blot betegnelsen for en fil som gemmes på din egen PC.

Det er desuden muligt at bede systemet gemme egne adresseoplysninger til næste besøg. Ønsker man på et senere tidspunkt at slette disse informationer, kan dette ske via browserindstillingerne. I Internet Explorer sker det eksempelvis via menuen "Funktioner" og menupunktet "Internetindstillinger".

Under et køb udbeder vi os navn, adresse, telefonnummer og email adresse. Disse informationer bruges udelukkende til behandling af ordren. Informationerne transmitteres og lagres elektronisk på ukrypteret form, og gemmes i 5 år. Selve "kontrakten" (købsaftalen) lagres ikke hos Gozomo.dk på en måde, så du senere kan logge dig ind og se/ændre status.

Man kan desuden valgfrit få sin email adresse optaget på en mailingliste hos Gozomo.dk, således at man løbende modtager nyheder og anden information fra os. Denne service kan til enhver tid tilmeldes og frameldes som man ønsker.

Jvf. persondataloven oplyser vi på forespørgsel om registrerede oplysninger og på baggrund af evt. indsigelser foretager vi sletning i det omfang det ønskes.

Vigtigt: Der kan opstå situationer, hvor fragtselskabet leverer til en anden pakkeshop pga. pladsproblemer.

Sådan handler du hos os på webshoppen Gozomo.dk

For at foretage et køb på Gozomo.dk skal du igennem 5 trin.

1. Find den eller de varer du ønsker og læg dem i indkøbskurven, gå herefter til kassen.
2. Indtast dine personlige oplysninger
3. Vælg forsendelses/betalingsmåde
4. Godkend vores forretningsbetingelser
5. Tjek at alle oplysninger er korrekte og godkend købet

Behandling af din bestilling:

I tilfælde af en eller flere varer er midlertidigt udsolgt i mere end 1 uge, vil de varer der er på lager blive sendt afsted til dig, og udsolgte varer vil blive sendt så snart de kommer på lager igen.

Privatlivspolitik – indsamling og anvendelse af personoplysninger

Behandling af personoplysninger og opfyldelse af kontrakt

I forbindelse med dit køb hos Gozomo.dk har du indtastet en række personoplysninger, herunder særligt

Dit navn
Din adresse
Din e-mailadresse
Dit telefonnummer

Dine betalingsoplysninger

Disse personoplysninger behandler vi i forbindelse med ekspederingen af dit køb, da det er nødvendigt for, at vi kan opfylde vores del af handlen samt i en efterfølgende periode på 5år, jf. bogføringslovens pgf. 10 og så du lettere kan handle ved os en anden gang. Herefter bliver oplysningerne slettet. Har du oprettet et login til at kunne foretage selvbetjening hos os, vil dine personlige oplysninger samt ordreinformationer dog ikke blive slettet, medmindre du beder os herom.

Hvis du har bestilt levering, vil oplysningerne om dit navn, adresse, telefonnummer og e-mailadresse blive udleveret til vores fragtfirma, pt. GLS med henblik på levering af dine indkøb.

Behandling af personoplysninger – samtykke

Hvis du har sat kryds i boksen ”ja, jeg giver samtykke til, at I må kontakte mig pr. e-mail med nyhedsbreve eller tilbud”, behandler vi din e-mailadresse og oplysningerne om dine køb hos os, indtil det ikke længere er relevant. Det vil i praksis sige, indtil du gør os opmærksom på, at du ikke længere ønsker at modtage e-mails fra os.

Du kan altid trække dit samtykke tilbage. Dette kan du enten gøre ved at benytte linket i bunden af vores e-mails eller ved at kontakte os på info@Gozomo.dk og oplyse, at du ikke længere ønsker at modtage vores nyhedsbreve og tilbud.

Datasikkerhed

Uanset om vi behandler dine personoplysninger med henblik på opfyldelsen af en kontrakt eller på baggrund af dit samtykke, vil vi altid behandle dine personoplysninger sikkert og fortroligt i overensstemmelse med gældende lovgivning, herunder persondataforordningen og databeskyttelsesloven.

Dine oplysninger vil alene blive anvendt til det formål, de er indsamlet til, og vil blive slettet, når dette formål er opfyldt eller ikke længere relevant.

Vi anvender tredjeparter til behandling af dine betalingsoplysninger (Quickpay, Mobilpay, viabill, Klarna) og til håndtering af dine køb (Shopify). Vi har indgået databehandleraftaler med disse databehandlere, hvilket er vores garanti for, at de overholder gældende regler om beskyttelse af dine personoplysninger.

Oplysning, indsigelse, ændring, dataportabilitet og sletning

Du kan altid kontakte os for at få oplyst, hvilke af dine personoplysninger vi ligger inde med. Dette kan ske ved henvendelse til

Gozomo.dk
Bagsværdvej
2880 Bagsværd
E-mail: info@Gozomo.dk

Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.

Hvis der er fejl i vores oplysninger, kan du altid bede om at få dem rettet, så vi har de rigtige, lige som du har ret til at få udleveret oplysningerne i et almindeligt format (dataportabilitet). Har du ønsker om ændring eller dataportabilitet, er du også meget velkommen til at skrive til os på ovennævnte e-mailadresse.

Ønsker du ikke længere, at vi skal behandle dine personoplysninger, eller at vi skal begrænse behandlingen af dine personoplysninger, kan du også sende os en anmodning herom til ovennævnte e-mailadresse.

Dine oplysninger (undtagen din e-mailadresse, hvis du har givet samtykke til behandling heraf med henblik på modtagelse af tilbud) vil blive slettet 6 måneder efter, at du har modtaget din vare.

Hvis du ønsker at trække dit samtykke til behandling af din e-mailadresse (så vi kan sende dig vores nyhedsbrev og relevante tilbud), kan det til enhver tid ske ved at trykke på et link i den enkelte nyhedsmail.

Hvis du ønsker at klage over Gozomo.dk behandling af dine personoplysninger, kan dette ske til Datatilsynet, på adressen Borgergade 28,5., 1300 København, telefon 33 19 32 00 e-mail: dt@datatilsynet.dk.

Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse. Den dataansvarlige på www.Gozomo.dk er Gozomo.dk

Persondatapolitik

Når du handler hos Gozomo.dk skal du lade dig registrere med følgende oplysninger: navn, adresse, e-mail samt telefonnummer. Personoplysningerne registreres hos Gozomo.dk og opbevares i 5 år, hvorefter oplysningerne slettes.

Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger der indsamles og hvorfor. Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig.

Som registreret hos Gozomo.dk, har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Gozomo.dk via e-mail: info@Gozomo.dk.

Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret. Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

Oplysninger afgivet til Gozomo.dk videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.

Ved tilmelding til nyhedsbrev registrerer vi din e-mail adresse. E-mail adressen videregives ikke til andre.

Prispolitik

Moms

Alle priser i Gozomo.dk netbutik er angivet inklusiv dansk moms. Til nogle lande skal der påregnes landets egen Told. Dette har ikke noget med Gozomo.dk at gøre.

Hvad kan man betale med?

Du kan betale med følgende:
2. Bankoverførsel. Bemærk: Er betalingen ikke modtaget hos os inden for 5 hverdage, annulleres din ordre. OBS! Ved bankoverførsel er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen.

(Timeprisen for service er ex. moms og betales kontant eller bankoverførsel)

Der tages ikke gebyr ved betaling på Gozomo.dk. Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra Gozomo.dk. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

Salgs- og leveringsbetingelser

Nedenstående generelle salgs- og leveringsbetingelser gælder for alle leverancer fra Gozomo.dk, Bagsværdvej, 2880 Greve, samt Internet butik: www.Gozomo.dk, e-mail: info@Gozomo.dk. Alle aftaler indgåes på dansk.

Oplysningspligt overfor børn og unge (personer u/18 år)
Du skal være fyldt 18 år for at handle på Gozomo.dk – er du under 18 år skal du have samtykke fra dine forældre.

Betaling

Når du bliver sendt til betalingssiden, oprettes en sikker, SSL-krypteret forbindelse mellem din enhed og Shopify, vores betalingsudbyder, som er certificeret efter PCI-standarden.

Dine betalingsoplysninger sendes ikke til os, men direkte til vores betalingsudbyder, som herefter underretter os om din betaling.

Da forbindelsen mellem din enhed og vores server ikke er krypteret, vil du ikke se den lille hængelås i adressefeltet, som normalt angiver en sikker forbindelse. Dette har ingen betydning for din sikkerhed.

Ønskes yderligere dokumentation af vores betalingsløsning, kan du blot skrive til os gennem kontakt.

Rabatkoder

Bemærk, at rabatkoder ikke kan kombineres. Der kan altså kun bruges én rabatkode ved hvert køb. Rabatkoder anvendes i "Indkøbskurven", inden du går til betaling.

Levering

Varer, som bestilles via Gozomo.dk netbutik sendes som standard til Postnord pakkeshop, anden leveringsform kan vælges.

Postnord

1. Fragten kun 49 kr. Ved vægt under 20 kg. (Til nærmeste Postnord Pakkeshop)

2. Forsendelse til privat adresser i Danmark 59 kr. Ved vægt under 20 kg.

3. Forsendelse til firma adresser i Danmark 59 kr. Ved vægt under 25 kg.

4. Forsendelse med palle i Danmark 899 kr. Ved 1 stk palle og uden transport med båd. (Leveringstidspunkt aftales direkte med Gozomo.dk inden levering)

Ved bestillinger til levering i Danmark er leveringstiden 3-5 hverdage fra hovedlager og ekstern lager 5-9 hverdage, forudsat at den ønskede vare eller antal er på lager. Bestilling fra leverandøren 10-14 hverdag. Øvrigt udland: normalt mellem 2-10 hverdage. Kontakt os for præcis leveringstid.

Bemærk at der kan forekomme ekstra leveringstid på varer, som skal bestilles hjem direkte fra leverandøren. Skulle dette ske, får du besked via mail. Da vi kører lager sammen med den vores fysiske butik, kan der også opstå situationer hvor varen ikke kan leveres, selvom du har modtaget en ordrebekræftelse. Især ved udsalg, hvor der er stor efterspørgsel på varerne kan varerne nå at blive solgt, før vi får ændret lagerantal.

Såfremt du ved modtagelse af en pakke fra Gozomo.dk konstaterer mangler eller umiddelbare defekter skal du kontakte os via e-mail: info@Gozomo.dk

Fortrydelsesret

Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler på Gozomo.dk.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter bestillingsdatoen på webshoppen.

Efter ordre bestillingen på webshoppen er der 14 dages returret.

Du skal inden 14 dage fra ordre bestillingen give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen du bedes give eller via mail: info@Gozomo.dk I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

Ikke afhentede pakker, der kommer retur til Gozomo.dk, pålægges et gebyr på kr. 75,-. for fragt og administration. Det resterende beløb på ordren bliver sat tilbage på kortet der blev anvendt ved købet.

Returnering

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.

Visse varer kan ikke returneres med normal post. Dette gælder fx for særligt store varer.

Udgifterne til returnering af disse varer forventes højst at koste: 1000 kr.

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik: Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Ikke afhentede pakker, der kommer retur til Gozomo.dk, pålægges et gebyr på kr. 75,-. for fragt og administration. Det resterende beløb på ordren bliver sat tilbage på kortet der blev anvendt ved købet.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstraomkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform. Den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde aftalen. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.
Hvis du fortryder købet, bedes varen sendes til:

Gozomo.dk
Bagsværdvej
2880 Bagsværd

Du kan også fortryde købet ved at give tydelig meddelelse og aflevere den personligt på ovenstående adresse.

Har du betalt med kreditkort, og skal du have penge tilbage, skal du være opmærksom på, at der, afhængig af korttypen, kan være en væsentlig forsinkelse fra vi annullerer betalingen til beløbet frigives. Har du betalt med Dankort bør du modtage pengene inde for 1-2 arbejdsdage. Har du derimod benyttet Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, JCB, American Express eller Diners Club kan der går op til 28 bankdage.

Hvad skal jeg sende med tilbage?

Du bedes vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller uden omdeling.

Reklamationsret

Der gives efter købeloven en reklamationsret i 2 år på alle varer. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved produktet, som er opstået inden for 2 år fra købsdatoen. Det er dog en forudsætning, at disse mangler ikke er opstået som følge af egen skadeforvoldende adfærd. Du skal reklamere når du har konstateret fejlen eller manglen. I henhold til reklamationsretten kan du enten få varen repareret, ombyttet, refunderet pengene eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Har du modtaget en defekt vare, bedes du kontakte kundeservice hurtigst muligt efter modtagelse. Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen.

Sådan gør du

Du bør ikke sende varen retur før, du har kontaktet vores kundeservice pr. mail, da vi skal tage stilling til, om varen skal sendes retur. Når vi har modtaget din reklamation, vil vi behandle den hurtigst muligt. Du vil blive kontaktet pr mail med nyt om din reklamation.

Når du skal returnerer en defekt vare, bedes du udfylde og vedlægge reklamationsseddel.

Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage.

Varen sendes til:

Gozomo.dk
Bagsværdvej
2880 Bagsværd

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte vores kunderservice på info@Gozomo.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
naevneneshus.dk

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr